http://www.smileycodes.info
erk! gua nak tukar slanga "gua lu" boleh? boleh lah boleh lahhttp://www.smileycodes.info

i loikee!!

Saturday, January 22, 2011

TAG dari Tuan Din...

winkwink^^ di TAG lak saye kaly nie.hahahhahaha

PERIBADI
1. Saya adalah...
 budark kepohh yg selalu dok kat tepi jalan tunggu superhero sambil makan aiskrim stawberi..hikhik
2. Status..
 haishhh!! xpasti la..penah single.menjande plus mendude lagi...hahah hebattt x haqu??
3.Kalu bukan sidia, pasangan saya adalah....
shahid kapoor..whoaa!! body ketak2 saye sukeee!! ngehhehehee~

CINTA
1. Cinta pertama...
chente pertame?? hik2 :) haqu nie x laku sper la nak kat haqu an :) makne nyer xder chente pertame la..tp law first luv ader :)
2. Jangkahayat percintaan paling lama...
x der jangkeHayat..jangke mase ade.. 2mint 30 saat
3. Sifat Jejaka / Gadis...
TOLONG!!jgn wat howtt depan haqu!! haqu tendang ko nanti...hahahhahaha


KERJAYA
1.Cita-Cita Saya...
menjadi penternakk lemakk tepu yg hebattt!!!!!
2. Saya Berusaha
menambahkan lemakk tepu di sekitar perut..lengan dan peha saye...hahahhahaa
3. Akhirnya Saya...
kembangg macam tong dram putih..


KISAH SAYA
1. Saya Pernah Mencuri...
hati si pengail ikan yang comel :)
2. Pernah Pukul...
tenggiling sampaii tenggiling tu mintak maaf balik dgn saye :)
3. Kena Tangkap...
dengan barua skolah sbb makan dalam kelass..preFUCK

LIFE
1.Disco/Livebeng/karoke kenduri..
taranumm jerr ..winkwink^^
2. Movie
owhhh!! yesss babe!! erkkk arrghhhh!!! ohh noooo!!!!!!! takuttt makkk nyahh!!
3. Sosial
gua dok uma jerpp..teperap macam jerukk masamm...law pasaii memember mane2 pun haqu layann bhaiii..

RANDOM
1. Seks sebelum kawin.
oh!!! noo!! kalau ley elakkan yerkk..tp lau darhh terlanjur..g cepat2 bentang sejadahh :)
2. Parti Politik saya Undi...
eh! saye lom cukop umo..xley undi2 
3. SMS terakhir saya bertulis...
tolong buat keje skolah haqu! sok haqu bg duwet.
4. Baju saya pakai...nak ke x??
baju bundle yg berharge 100 rupee...
5. Kalu saya SuperHero, saya adalah...
klon FAIZAL TAHIR :0


oopppsss!! darh abes jawab :) tyme kaseh sebb tag saye!!


http://www.smileycodes.info da...daaaaaa

1 comment:

sebuah rengekan komen yang ikhlas membawa seribu erti .

Search This Blog