erk! gua nak tukar slanga "gua lu" boleh? boleh lah boleh lahhttp://www.smileycodes.info

i loikee!!

Monday, April 11, 2011

Impian Yang Mungkin Tak Akan Tercapai

heyy!! tetibe tampe awan mendung gilat guruh..haqu menerjah buat entri..kalau nak ikut tahap kemalasan haqu nak buat entri nie..dah sampai ke tahap 36o darjah celcius dah ..keh keh tp disebabkan haqu nie telah di tag oleh seorang putera hensem lagi macho lemak berkrim dari ladang bebiri iaitu pePUTRA  QUIYYUM ..awww!! awww!!! haqu pun menggagahkan diri lerr diri yang nak separuh mati nie tulis entri..wooo....thanx yerkk pePUTERA QUIYYUM ..awokkk like kome bebanyakk!! keh keh

cishh!! impian haqu nie bkn sebarang-sebarang orang boleh bace..hanye insan-insan terpilih jerp boleh bace..so ..kalau korang nk taw korang di kire insan terpilih ke  tak sile LIHAT ciri-cirinyerr :
  • manusia
  • mempunyai akal yang kurang waras 
  • baligh

okie darh check semue?? kalau korang menepati ciri-ciri yang haqu list kan..korang boley teruss membace tampe rase gundah gulana. TAPI kalu korang tak der ciri-ciri yg howtt cam tuh haqu saran kan korang berhenti takat  sini jerr la...keh keh keh sebab isi kandungan kat bawah nie banyak berunsurkan lucah yang boleh merosakkan hakal korang..harap maklum

antare impian yang tak mampu dicapai oleh hakal,tangan kaki dan hatiku ialahhhhhhhhhh...

  • BERLARI  ATAS AWAN ..
faker!! nie impian yang tak mampu haqu capai..brengsett! benggang gark haqu biler haqu tak berkeupayaan nak capai impian yang darh lame haqu simpan sejak haqu dalam perut mak haqu lagi..ciss!! sampai plesenta haqu pun boley hancur la simpan impian macam nie..kauss

  • TIDUR DALAM SANGKAR RIMAU...aummmmm!!!!
eh! gilo hanye insan-insan terpilih macam haqu jerp ade impian mengancam macam nie..tapi cam biase ..biler nak tidur dalam sangkar rimau ade ler pantang larang sikit..mane tak dier kate kalau nak tidur dalam sangkar rimau nie kene BOGEL 7 hari 7 malam ..dermmm!!! saper nak??

  • LARI BOGEL
awww!!! kencang bhaii impian haqu nie tapi malang berbau bapak haqu tak bagi surat kebenaran tok haqu sertai pertandingan lari bogel peringkat kebangsaan..gampang =,= hancur musnah harapan yang haqu bine selame 2 bulan setengah.

  • CABUT BULU KUCING JANTAN YANG STILL VIRGIN
ah! bodoh! sekarang maner ade kucing jantan yang still virgin lagi??makne nyer impian haqu yg nie sampaii kiamat pun tak kan tercapai..wtf!

  • BUAT KAPAL BESI GUNE KAPAS
perghhh!! nie lagi haqu menyirap..konon-konon nak buat kapal tu nak gune kapas jiran haqu tp sayangg kapas cap koneto jiran haqu tuh darh basah..gampang!! mane ade jual lagi kapas cap coneto jiran haqu tuhh..kapas tu limited edition ..keh keh keh

tuh jer ah impian-impian haqu yang tak mungkin akan tercapai..benggang gark la biler impian-impiana haqu tak tercapai tapi tak per sebab bapak haqu cakap ade hikmah di sebalik impian yang tak tercapai tu ..jadi dengan rela hati nyer.. haqu nk tag yg laen nie secare rambang yerkk..boley lerr ke kongsi ke kongsi cecite sesame... keh keh keh
            
kekasih yang di tag

okie siap! keh keh keh




http://www.smileycodes.info da...daaaaa

6 comments:

  1. salam perkenalan adik chumel...singgah dr blog abg benn
    meh singgah n folow me back

    ReplyDelete
  2. ni awat lame tak update nihhh.. haih.. marah nih marah ni.......

    lame tak tengok blog cik bunga. hehehe

    ReplyDelete
  3. muhahahahha~~ otak temann tak bekembang lerr penyu di saat ini..di kale ini..hahahha

    ReplyDelete
  4. hee thanx kak cinda :) nanti org singgah yee :)

    ReplyDelete
  5. hahaha lawakk sekadar impian kat celah gigi jerr nie :)

    ReplyDelete

sebuah rengekan komen yang ikhlas membawa seribu erti .

Search This Blog