erk! gua nak tukar slanga "gua lu" boleh? boleh lah boleh lahhttp://www.smileycodes.info

i loikee!!

Monday, February 7, 2011

bajet DIVA ..sorry!! awak boley blahh!!

                                                            
pedepekkkkkk!!!! DIva kau!! pthuiieee!!! amat mengelegakkan hati korang..bile segelintir kawan korang buat perangai DIVA depan korang?? naknak yang cantik..*tlong jgn perasan cantik yerkk!! hahahah
ye ah!! dah tau diri cantik..orang keliling dok puji melambunglambung sampaii terkangkang kaki dier.. mau tunjuk DIVA depan member yg kureng cantik tuh kan.. kompomkompom lah member yang kurang cantik tuh rase nak ludahludah ?? kankadang haqu pikir gark..pe lah perempuan cantik nie..darh tau diri tuh cantik jangan la dok tunjuk ko tuh DIVA..kenkadang perempuanperempuan lain pun boley meluat tengok...mane tak nyer..muka dah cukup cantik tp perangai cam tenggiling pink lakss...haqu rase pun nak lempang kat perempuan cam tuh..hahahhaha *pangggg!!! cantik luar tp buruk dalam pun  tak boley gark yanggg oiii!!!

berbikini di bali
haqu pun kenkandang amat pelik lagi.. bile seorang laki dok larilari anak nak dapatkan perempuanperempuan cantik alaala  nie..pade hal dorang tak pikir ker 1 hari nanti kecantikkan tuh jugak yang luntur dek mase..haqu ader sorang kawan laki muke dier.. *boley la kalau ajak kawin ..pitis *okie..kenyang la korang kalau cople gan dier yag penting dier bawak kerete berbumbung..hahahhaha tp dier dok tekejarkejar bagai nak rak dekat member haqu nie ..muke *memang cun gabai la kalah fasha sendat.. pitis *ader la buat tampung hidup single dier.. tp kesudahan nyer..kawan haqu  tak layan kawan laki haqu tuh..eh!! memang sedih ..haqu gase kawan jantan haqu tuh sampai nak terjon lombong emas darh kot sbb kawan haqu tuh tolak bahagi darab niat cinta murni lagi suci dier tuh*auta.. haqu bantaikan gelak lah...

so,bile dah ramai dok kejar perempuan cantink..sekali lagi perempuan nie tunjuk DIVA...what-the-jibeng???
perlu ker perempuanperempuan cantik nie buat perangai cam tuh?? sekarang haqu nak tanye..hagakhagak korang nie cantik tak??? hahahahhahaha korang jangan tanye haqu cantik ke tak..darh tentutentu lerr..haqu nie kachak!!

p/s mak :: satu jari tuju pd seseorang..empat jari lagi menuju ke arah kite!! =,=''


                                                      
http://www.smileycodes.info da...daaaaa

10 comments:

  1. aku tak perasan diva pun. tapi nak belaja buat tanda F*** guna kaki tu. kan?

    ReplyDelete
  2. HAHAH, naiiisss one!!!

    tapi babe, tak semua orang suke prangai kite kan?? manusia la katekan. HAHA

    ReplyDelete
  3. klau semua nak yang cantik sapa nak yang hodoh ni...da gak perempuan kahwin empat nanti ahahh

    ReplyDelete
  4. HH :: hahahhaha ...adoii!! sampaii kawen 4 gamatt 2 :))

    ReplyDelete

sebuah rengekan komen yang ikhlas membawa seribu erti .

Search This Blog